Κορυφή σελίδας
Πραγματοποιήθηκε εχθές Πέμπτη 4 Απριλίου στο χώρο του σχολείου μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών με θέμα την ΚΑΡΠΑ και τη χρήση εξωτερικού απινιδωτή. Η συμμετοχή των επιμορφωμένων ήταν μεγάλη αφού 28 άτομα το παρακολούθησαν. Μέσα σ' αυτούς ήταν και αρκετοί εκπαιδευτικοί του σχολείου μας. Υπολογίζεται πως περίπου το 80% των εκπαιδευτικών του σχολείου μας έχει παρακολουθήσει το συγκεκριμένο σεμινάριο κι έχει επιμορφωθεί πάνω στις Πρώτες Βοήθειες. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους διασώστες του ΕΚΑΒ για μια ακόμη φορά για την τόσο χρήσιμη επιμόρφωση.
Σήμερα, ημέρα Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, οι μαθητές του Στ2 με τη συνοδεία του Διευθυντή του σχολείου κ. Κυριάκου Μπάη και της εκπαιδευτικού κας. Τσιαΐρη Ελένης επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο του Αμυγδαλεώνα. Η προγραμματισμένη επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα την "Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο" και στοχεύει στην προετοιμασία των μαθητών, τόσο σε γνωστικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο. Στον χώρο του Γυμνασίου μας υποδέχτηκαν ο κ. Δημήτριος Τσελέπης, υπεύθυνος του προγράμματος κι ο Διευθυντής του Γυμνασιου κ. Παναγιώτης Κιλικιάν. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του Γυμνασίου, γνώρισαν κάποιους καθηγητές, μπήκαν σε διάφορες τάξεις κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και ρώτησαν αυτά που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν. Τα παιδιά επέστρεψαν στο Δημοτικό με θετική στάση και ενθουσιασμό για το Γυμνάσιο. Πιστεύουμε κι ελπίζουμε οι φοβίες και οι ανησυχίες των μαθητών μας να ξεπεράστηκαν. Ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου του Αμυγδαλεώνα για την υποδοχή και τη φιλοξενία τους!
Την Τετάρτη 3 Απριλίου τρεις προπονητές ποδοσφαίρου της Δόξας Αμυγδαλεώνα επισκεύτηκαν το σχολείο μας και μίλησαν για το άθλημα του ποδοσφαίρου σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας.Στην συνέχεια οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν πάνω στο άθλημα του ποδοσφαίρου. Ευχαριστούμε θερμά τη Δόξα Αμυγδαλεώνα και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις δραστηριότητες του συλλόγου.